فراخوان ارسال عکس و فیلم با موضوع عمره و عتبات دانشگاهیان

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ۱۴:۳۲:۱۷

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به منظور حفظ دستاوردهای معنوی سفر عمره و عتبات و یادآوری خاطرات معنوی این سفرها،فراخوان ارسال عکس و فیلم با موضوع عمره و عتبات دانشگاهیان را منتشر نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به منظور حفظ دستاوردهای معنوی سفر عمره و عتبات و یادآوری خاطرات این سفرها،فراخوان ارسال عکس و فیلم با موضوع عمره و عتبات دانشگاهیان را منتشر نمود.

تمرکز این طرح در دو بخش عکس و فیلم است که به معرفی اماکن زیارتی از سوی دانشجویان، ترویج فرهنگ زیارت،به اشتراک گذاشتن تجربیات معنوی و تجدید خاطرات زائرین دانشگاهی می پردازد.

بر اساس این گزارش،دانشگاهیانی که با کاروان های ستاد به سفر زیارتی عمره یا عتبات اعزام شده اند می توانند عکس و فیلم خود را با موضوع عمره و عتبات دانشگاهیان شامل عکس از اماکن زیارتی و مذهبی،عکس های یادگاری و دسته جمعی و فیلم های کوتاه ارسال نموده و دیگر دانشگاهیان را در تجربه معنوی خود سهیم کنند.

زائرین دانشگاهی می توانند در نرم افزار تلگرام،سروش و ایتا آثار خود را به همراه نام و نام خانوادگی، استان اعزام،نام مدیر و روحانی کاروان و تاریخ اعزام، به اکانت لبیک به نشانی labbayk_com@به شماره 09300025425 ارسال کنند.

آثار ارسالی با نام زائرین در شبکه های اجتماعی لبیک منتشر خواهد شد.