پیام تسلیت مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران درپی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین مظلومی

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۰۸:۱۲:۵۳

رحلت عالم خدوم و پرتلاش، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حاج سید جواد مظلومی معاون بین الملل بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.
هو الباقی
رحلت عالم خدوم و پرتلاش، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حاج سید جواد مظلومی معاون بین الملل بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. او عالمی محقق و پژوهشگر در عرصه معارف قرآنی بود که به واسطه تلاش‌ مستمر در توليد نرم‌افزارهای قرآنی از جمله «نورالجنان» و «جامع‌الاحاديث» به ‌عنوان خادم‌ القرآن متصف و مزین بود. همچنین در نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حرمین شریفین، سالیان متمادی با تلاش فراوان و با اخلاص برای اعتلای فرهنگ دینی و ارتقاء معنویت برای نسل جوان و ضیوف الرحمان و زائران فرهیخته در بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه، مدینه منوره خدمات شایسته ای ارائه کرده و با کارنامه ای درخشان و مشحون از اعمال حسنه و خدمت به مهمانان حرم الهی و حرم نبوی و ائمه بقیع (صلوات الله علیهم) به جوار رحمت الهی سفر کرد.
اینجانب مصیبت رحلت آن عالم خدوم را تسلیت عرض می نمایم و از درگاه الهی مسالت می نماییم که روح آن مرد بزرگ را غریق رحمت و مغفرت نماید و با اجداد طاهرینش (ع) محشور فرماید.
سید حسین حسینی کارنامی مسؤل دفتر نهاد و رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان مازندران

ارسال نظر