اولین نشست برنامه ریزی فرهنگی عتبات دانشگاهیان برگزار شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ۰۹:۱۷:۳۷

اولین جلسه برنامه ریزی فرهنگی عتبات دانشگاهیان با حضور رئیس ستاد و جمعی از روحانیون کاروانهای دانشگاهیان و کارشناسان فرهنگی حوزه حج و زیارت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،اولین جلسه برنامه ریزی فرهنگی عتبات دانشگاهیان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و جمعی از روحانیون کاروانهای دانشگاهی و کارشناسان فرهنگی حوزه حج و زیارت برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور ضمن ارائه گزارش اجمالی از فعالیت های ستاد گفت: این جلسه با هدف سیاست گذاری در بحث اجرا و محتوای فرهنگی ستاد و تامین و تولید محتوا با رویکرد جدید برپا شده است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:در طول 20 سال گذشته و از زمان راه اندازی عمره دانشجویی تا عتبات دانشگاهیان محتواهای خوبی تولید شده که باید به روزرسانی شود . همچنین برنامه ریزی جهت بهره مندی معنوی بیشتر مخاطبان دانشگاهی و راهکارهای حفظ معنویت سفر و استمرار آن در زائرین از برنامه های پیش روی ماست.

در ادامه،حاضرین در جلسه بر ارتقاء هدایای فرهنگی، برگزاری جلسات با موضوعات تخصصی، معرفی کتابهای مناسب به دانشجویان برای مطالعه،رتبه بندی روحانیون عتبات دانشگاهیان و اهمیت دادن به آموزش مجازی تاکید کردند.