در چهارمین نشست شورای هیات اندیشه ورز ستاد صورت گرفت؛
نقد و بررسی و آسیب شناسی برنامه های عتبات دانشگاهیان

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۰۹:۱۹:۰۶

چهارمین نشست شورای اندیشه ورز ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با حضور حجت الاسلام والمسلمین تقوی،معاون فرهنگی-سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و جمعی از مسئولین عتبات دانشگاهیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،چهارمین نشست شورای اندیشه ورز ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با حضور حجت الاسلام والمسلمین تقوی،معاون فرهنگی-سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و جمعی از مسئولین با هدف ارائه راهکارهای پیشنهادی در خصوص عملکرد ستاد و برنامه ریزی فرهنگی آن برگزار شد.

در ابتدا،حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:به لطف خدا و تلاش همکاران در چندین سال گذشته، درحال حاضر ستاد به یک بلوغ رسیده و با توجه به شراط جدید به بازنگری در امور عمره و عتبات،چشم انداز و استراتژی های جدید نیازمندیم.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور با تاکید بر همیاری شورای اندیشه ورز گفت:جلسات نقد و بررسی و آسیب شناسی برنامه های عتبات دانشگاهیان به لطف الهی شروع شده و با جمع بندی نظرات روحانیون کاروان ها ، امیدواریم بتوانیم به راهکارهای مناسبی دست یابیم.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود:باید به ظرفیت فضای مجازی توجه ویژه و بایسته نمائیم و ارتباط با مخاطبین را از این طریق گسترش دهیم.

در ادامه ،حاضرین در جلسه برتوجه ویژه به ظرفیت های ستاد و شناسایی آنها در حوزه عتبات و عمره، مشارکت دانشجویان در مسائل و برنامه های سفر، انتخاب روحانیون و مدیران جوان و دانشگاهی، ضرورت توجه به برگزاری برنامه های بعد از سفر و ... تاکید کردند.

گفتنی است؛حجت الاسلام والمسلمین تقوی،حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور،حجت الاسلام والمسلمین اخویان،حجت الاسلام والمسلمین احمدی، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نجفی روحانی،حجت الاسلام والمسلمین لیالی،دکتر قدوسی زاده و آقای کاظمی در این جلسه حضور داشتند و به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال نظر