مهلت شرکت در پویش این الفاطمیون به پایان رسید/ داوری آثار آغاز شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۱۳:۱۸:۴۲

پویش «این الفاطمیون» به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ۷ لغایت ۲۶ دی ماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،پویش «این الفاطمیون» به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس 7 لغایت 26 دی ماه برگزار شد.

این پویش با استقبال چشمگیر کاربران لبیک مواجه شد و همراهان این پویش آثار خود را در بخش های مختلف پادکست،ادبی و نویسه نگاری با موضوع خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و سردار دلها،شهید حاج قاسم سلیمانی ارسال نمودند.

داوری آثار شرکت کنندگان در این پویش آغاز شده است.همچنین از بین کسانی که به سوالات بخش کتابخوانی پاسخ کامل و صحیح داده باشند، قرعه کشی انجام و برگزیدگان متعاقبا از سایت لبیک معرفی می شوند.

گفتنی است؛به 20 نفر از برگزیدگان پویش«این الفاطمیون»، کارت هدیه پنج میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.

لازم به ذکر است،ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در مناسبت های مختلف مذهبی اقدام به برگزاری طرح ها،مسابقات و پویش های مختلف می نماید که اطلاع رسانی آن از طریق سایت لبیک و شبکه های اجتماعی به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.