مستند مرحوم حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی تولید و منتشر می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۰۸:۴۳:۰۷

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به فعالیت‌های گسترده مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین نجفی روحانی در خدمت‌رسانی به زائران از لزوم تولید مستندی از تدابیر، سبک مدیریت و خدمات ارزنده آن مرحوم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، در پی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین نجف نجفی‌روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عالیات، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و آیت الله محسن قمی معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی به همراه شماری از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری در منزل آن عالم مرحوم حضور یافته و با همسر و فرزندان ایشان دیدار و ابراز همدردی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب در این دیدار از خدمات و مجاهدت‌های خالصانه مرحوم نجفی روحانی تقدیر کرد و گفت: ایشان عالمی مجاهد و سختکوش بود که همیشه برای دفاع از انقلاب و در صحنه حضور داشته و خالصانه به زائران بیت‌الله الحرام و عتبات عالیات خدمت کردند.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام نجفی‌روحانی از جمله روحانیان خوش‌فکر و فعالی بود که در زمان حضورش در شهر مدینه منوره و عتبات عالیات برای قشر جوان به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان ویژه برنامه‌های معرفتی و معنوی را به صورت جدی برگزار می‌کرد که برنامه «احلی‌من العسل» از جمله این ویژه برنامه‌ها بود که تاثیر بسیار سازنده‌ای در میان قشر جوان داشت.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به خدمات ارزنده مرحوم نجفی روحانی از لزوم تهیه مستندی برای معرفی ویژگیها، سبک مدیریت و خدمات ایشان خبر داد و یادآور شد: امروز طلاب جوان می توانند از حجت‌الاسلام نجفی روحانی به عنوان روحانی در صحنه و انقلابی و مدیری در تراز نظام اسلامی سرمشق بگیرند.

آیت‌الله قمی نیز در این دیدار با ابراز همدردی با خانواده مرحوم حجت الاسلام نجف نجفی روحانی گفت: ما خود را دغدار این غم می‌دانیم، خدمات گسترده ایشان هرگز از ذهن‌ ما فراموش نخواهد شد، زیرا همیشه به دنبال خدمت رسانی به مردم و زائران بود.

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز حوزه علمیه مدیون خدمات و فعالیت‌های افرادی همچون مرحوم نجفی روحانی است و باید این گونه افراد به جامعه و طلاب جوان شناسانده شوند تا از آن‌ها در کارهای خود سرمشق بگیرند.

گفتنی است، در این دیدار حجج السلام و المسلمین محمدعلی اخویان مدیر آموزش بعثه، حسین بهجتی مسئول دفتر نمایندگی بعثه در کربلای معلا، حسین کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف اشرف و محمدحسین عسکری علویه مسئول دفتر نمایندگی بعثه در قم حضور داشتند.