پخش زنده و مجازی برنامه«سمت حرم» ویژه ایام پایان ماه صفر با عنوان «کبوترانه»

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۱۰:۵۵:۱۸

سلسله برنامه «سمت حرم» ویژه ایام پایان ماه صفر، در ایام رحلت رسول اکرم(ص)،شهادت امام حسن مجتبی(ع)و شهادت امام رضا(ع) با عنوان«کبوترانه» اجرا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک؛ سلسله برنامه «سمت حرم» ویژه ایام پایان ماه صفر، در ایام رحلت رسول اکرم(ص)،شهادت امام حسن مجتبی(ع)و شهادت امام رضا(ع) با عنوان«کبوترانه» برگزار می شود.

بر اساس این گزارش،این برنامه در استودیوی مجازی لبیک اجرا خواهد شد و شامل برنامه های:پخش زنده از حرم های مطهر اهل بیت(علیهم السلام)،روایتگری،سخنرانی،مداحی،پخش کلیپ از سفرهای زیارتی دانشگاهیان و ... است که از روز چهارشنبه 23 لغایت 25 مهرماه از ساعت 17:00 به صورت زنده از صفحه لبیک در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرسlabbayk.ir@پخش می گردد.

از دیگر بخش های ویژه برنامه «کبوترانه»،زیارت نیابتی در مشهد مقدس،ختم قرآن کریم و ختم صلوات جهت تعجیل در فرج و شرکت در قرعه کشی روزانه است که علاقمندان می توانند در هنگام پخش برنامه از طریق کد USSDبه شماره #۲۵۴۲۵*۶۶۵۵*به صورت رایگان در این طرح شرکت کنند.از میان دنبال کنندگان سلسله برنامه های «سمت حرم»هر روز قرعه کشی و به دو نفر نگین انگشتری حرم مطهر سیدالشهدا(علیه السلام) اهدا می شود.

گفتنی است؛ برنامه«سمت حرم»در دهه اول محرم سال جاری کلید خورد و در مناسبت های مختلف مذهبی با عناوین مختلف تولید و اجرا خواهد شد.

برای مشاهده برنامه های قبلی سمت حرم کلیک کنید

ارسال نظر