هدیه ویژه از حرم امام حسین(ع)به مخاطبان برنامه سمت حرم
یازده حلقه انگشتری حرم مطهر امام حسین(ع)به یازده نفر از همراهان لبیک تعلق گرفت

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ ۱۴:۰۶:۲۸

یازده حلقه انگشتری با نگین حرم مطهر امام حسین(علیه السلام) از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به برگزیدگان برنامه «سمت حرم» تعلق گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک؛یازده حلقه انگشتری با نگین حرم مطهر امام حسین(علیه السلام) از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به برگزیدگان برنامه «سمت حرم» تعلق گرفت.

بر اساس این گزارش با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعلیق سفرهای زیارتی دانشگاهیان و همزمان با آغاز ماه محرم برنامه های مناسبتی تحت عنوان«سمت حرم» ویژه شبکه های اجتماعی لبیک تولید و در دهه اول ماه محرم هر شب به مخاطبان دانشگاهی کشور عرضه شد.

از میان همراهان این برنامه هر شب قرعه کشی و به یک نفر به قید قرعه انگشتری حرم مطهر امام حسین(ع)تعلق گرفت که این هدایا به آدرس برگزیدگان ارسال می گردد.

گفتنی است طرح «سمت حرم»با برپایی استودیوی مجازی لبیک همزمان با آغاز ماه محرم الحرام به طور رسمی کلید خورد و شامل برنامه های:پخش زنده از حرم های مطهر اهل بیت(علیهم السلام)،روایتگری،سخنرانی،مداحی،پخش کلیپ از سفرهای زیارتی دانشگاهیان و ... بود که در دهه اول ماه محرم هر شب به صورت زنده از صفحه لبیک در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرسlabbayk.ir@پخش شد.

علاقمندان می توانند سلسله برنامه های «سمت حرم» را در مناسبت های مذهبی که متعاقبا از طریق شبکه های اجتماعی لبیک اطلاع رسانی خواهد شد دنبال کنند.

برگزیدگان اولین دوره برنامه «سمت حرم» به شرح زیر معرفی شدند:

فاطمه سادات حسینی/ کرمان

حسین باقرزاده / تبریز

محدثه پاکروان/ تهران

رقیه طلوع دخت یزدی اصل/ یزد

مرضیه احمد وند/کرج

زهرا حاجی / تهران

زهره نقره کرمانشاهی/ قم

محمدملکی /سمنان

سمیرا قنبرپور/ البرز

نسرین شادمانی/ لارستان

امین سلطانی/زرند

با لبیک در شبکه های اجتماعی تلگرام سروش ایتا و اینستاگرام همراه باشید.