رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:
پخش زنده و مجازی ویژه برنامه ایام محرم لبیک با عنوان «سمت حرم»

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ ۰۹:۴۰:۵۱

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با نزدیک شدن به ایام عزاداری سید و سالار شهیدان از برپایی طرح «سمت حرم» از سوی ستاد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک؛حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با نزدیک شدن به ایام عزاداری سید و سالار شهیدان از برپایی طرح «سمت حرم» از سوی ستاد خبر داد و گفت:با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعلیق سفرهای زیارتی دانشگاهیان، تصمیم بر آن گرفتیم که با آغاز ماه محرم برنامه های مناسبتی ویژه ای را برای شبکه های اجتماعی لبیک تولید و به مخاطبان دانشگاهی کشور عرضه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: در سنوات گذشته در ماه های محرم و صفر تعداد زیادی از دانشگاهیان مشتاق به عتبات عالیات اعزام می شدند و با حجم وسیعی از درخواست های اعزام در این ایام مواجه بودیم .در سال جاری با توجه به شرایط موجود از فیض سفرهای معنوی و زیارتی محروم شدیم اما در تلاشیم با تولید و پخش برنامه های مذهبی این خلا را تا حدودی جبران کنیم و واسطه ای باشیم تا قشر جوان دانشگاهی با مفاهیم و ارزش های والای دینی و قیام عاشورا هر چه بیشتر آشنا شده و از دور زائر سیدالشهدا(ع)باشند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد:طرح «سمت حرم»با برپایی استودیوی مجازی لبیک همزمان با آغاز ماه محرم الحرام به طور رسمی کلید می خورد و شامل برنامه های:پخش زنده از حرم های مطهر اهل بیت(علیهم السلام)،روایتگری،سخنرانی،مداحی،پخش کلیپ از سفرهای زیارتی دانشگاهیان و ... است که در دهه اول ماه محرم هر شب از ساعت 19:15به مدت 20 دقیقه به صورت زنده از صفحه لبیک در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرسlabbayk.ir@پخش می شود.

وی افزود:از میان دنبال کنندگان ویژه برنامه های «سمت حرم»هر شب قرعه کشی و به یک نفر نگین انگشتری حرم مطهر سیدالشهدا(علیه السلام) اهدا خواهد شد.

برای مشاهده اولین برنامه سمت حرم کلیک کنید