با حضور مسئولین ستاد و بعثه مقام معظم رهبری صورت گرفت؛
بررسی راهکارهای تعامل و هم افزایی ستاد و بعثه مقام معظم رهبری در خصوص برنامه های فرهنگی و فضای مجازی

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ۱۳:۰۲:۳۶

در جلسه هم‌اندیشی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری تاکید شد که از ظرفیت دو مجموعه در عرصه شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی استفاده شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،روز گذشته، جلسه همفکری و هم‌اندیشی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد و در این جلسه طرفین درباره راهکارهای تعامل و هم‌افزایی برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و فضای مجازی بحث و تبادل نظر کردند.

براساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تعلیق سفرهای زیارتی گفت: این بیماری سبب شد تا بسیاری از فعالیت‌ها با محدودیت مواجه شوند، اما فضای مجازی همه این محدودیت ها را برداشته است و آمادگی داریم از بستر فضای مجازی استفاده بیشتری ببریم و فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی خود را از این طریق افزایش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: امروز بستر و فرصت بسیار خوبی در عرصه فعالیت های مجازی و شبکه های اجتماعی فراهم شده که از این فرصت می توان برای افزایش بهره بری جهت نشر معارف دینی اهل بیت(علیهم السلام) استفاده کرد.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی اخویان، مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری به آمادگی این مدیریت برای تعامل با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: ظرفیت بسیار بالایی در عرصه فضای مجازی وجود دارد و امروز بسترهای خوبی در بعثه مقام معظم رهبری بوجود آمده که می توانیم در این زمینه تعامل و همکاری دو جانبه داشته باشیم.

در جلسه دیگری که روز گذشته با حضور رئیس ستاد برگزار شد،حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور،با کارگروه روایتگران بعثه مقام معظم رهبری، حجج اسلام؛ شریفی تبار، سیاحی، تابان و سرچاهی دیدار و در زمینه محتوای جلسات روایتگری صافی صفا در نجف اشرف و حر در کربلای معلی بحث و تبادل نظر کردند.

در ادامه این جلسه،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی،مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق و حجت الاسلام والمسلمین عسگری،مسئول بعثه مقام معظم رهبری در استان قم دیدار و در خصوص مسائل فرهنگی کاروان های دانشگاهیان دیدار و گفتگو کرد