پویش گسترده ضدعفونی و پاکسازی فضای بین الحرمین/ تصاویر

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۹:۲۷:۴۹

پویش گسترده‌ پاکسازی و ضدعفونی فضای میانی، قسمت‌های سرپوشیده و سنگفرش‌های بین الحرمین انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از الکفیل،پویش گسترده‌ پاکسازی و ضدعفونی فضای میانی، قسمت‌های سرپوشیده و سنگفرش‌های بین الحرمین انجام شد.

بر اساس این گزارش، این پویش در راستای اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا و حفاظت از سلامت زائران و خادمان این آستان در برابر خطرات ویروس جدید کرونا انجام شد. پویش مذکور در حالی صورت گرفت که فضای بین الحرمین این روزها به سبب اجرای قوانین منع آمد و شد در استان کربلا، نسبتا خالی است‌.

سید نافع الموسوی، رئیس بخش بین الحرمین، ضمن بیان این مطالب به شبکه جهانی الکفیل اظهار داشت: "این پویش بخشی از پویش‌های گسترده‌ای است که پیش از این و از ابتدای شیوع ویروس کرونا، آغاز شده است. واحد تولیدات خارجی وابسته به بخش فنی و مهندسی که در ذیل کمیته اقدامات پیشگیرانه آستان قدس عباسی فعالیت می‌کند، مجری این پویش بود."

وی افزود: " در پویش مذکور، محیط پیرامون حرم مطهر حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام)، فضای بین‌ الحرمین و سرویس‌های بهداشتی آن ضدعفونی شد و علاوه‌ بر آن فرش‌های موجود در انبار که از مدتها پیش بسته‌بندی شده بودند نیز استریل شدند."

آقای الموسوی خاطرنشان کرد: ما بر اساس توصیه‌های بهداشتی صادره از سوی بخش امور پزشکی آستان قدس عباسی، تمام تدابیر و اقدامات پیشگیرانه را به کار گرفته‌ایم تا سلامت و ایمنی کارکنان این بخش حفظ شود. در این راستا تعداد شیفت‌های کاری را کاهش داده و پس از پایان کار نیز افراد ضدعفونی و استریل می‌شوند.

شایان ذکر است که آستان قدس عباسی اقدامات و تدابیر احتیاطی بسیاری را برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به کار بسته و برای اجرای دستورالعمل‌های پیشگیرانه‌‌ای که از سوی مراجع ذیصلاح بهداشتی صادر شده، تلاش نموده‌ است.

ارسال نظر