فراخوان همایش بین‌المللی «عرفان و حماسه حسینی» منتشر شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۱۰:۰۶:۲۱

فراخوان همایش بین‌المللی عرفان و حماسه حسینی با محور دعای معرفتی عرفه و مباحث عرفانی قیام امام حسین(ع) اعلام فراخوان شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، همایش بین‌المللی عرفان و حماسه حسینی، به همت بنیاد بین‌المللی اربعین هشتم مردادماه، در فضای مجازی برگزار می‌شود.

این همایش با موضوعات؛ «حقیقت دعا در مکتب حسینی»، «مبانی معرفتی دعای عرفه»، «نیایش و سلوک عرفانی در مکتب حسینی»، «سروش نیایش و خروش حماسه در عاشورا»، «خداشناسی و خودشناسی در دعای عرفه»، «سبک‌شناسی و زیباشناسی در دعای عرفه»، «عشق و اشتیاق در عرفان و حماسه حسینی»، «عرفان در عرفه حسینی(ع) و بازنمایی آن در اربعین معاصر»، «واکاوی عرفان و حماسه در عاشورا و اربعین»، «عرفان عرفه در نغمه‌های شاعران» آماده دریافت مقاله پژوهشگران و محققان است.

این همایش ساعت۱۷تا ۲۰به صورت زنده از نشانی‌های اینترنتی apparat.com/alarbaen/live،live.alarbaeen.ir ،heyatonline.ir/hayat/۴۰پخش خواهد شد و عموم علاقه‌مندان می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

گفتنی است صاحب‌نظران و اندیشمندان می‌توانند جهت ارائه مقاله، چکیده تفصیلی مقالات خود را حداکثر تا اول مردادماه امسال ، همراه با مشخصات کامل خود به نشانیarbaeenalhussain@gmail.com ارسال کنند.