آغاز اقدامات توسعه خیابان نزديک به حرم مطهر عباسی به همت بخش بین الحرمین

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۱۰:۵۶:۴۰

پرسنل فنی و مهندسی بخش بین الحرمین اقدامات توسعه و ساماندهی یکی از خیابان‌های قدیمی شهر کربلای معلى را آغاز کردند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از الکفیل،پرسنل فنی و مهندسی بخش بین الحرمین اقدامات توسعه و ساماندهی یکی از خیابان‌های قدیمی شهر کربلای معلى را آغاز کردند.

این خیابان از سمت باب بغداد به حرم مطهر ابن حمزه (رضوان الله علیه) منتهی می شود و یکی از خیابانهای مهمی به شمار مى رود که شاهد تردد گسترده و مستمر زائران به خصوص ازدحام در ایام زیارت های میلیونی است.

اقدامات زیباسازی و ساماندهی این خیابان به منظور ایجاد تناسب با دیگر خیابانهای اصلی و فرعی منتهی به حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) صورت می گیرد.

مهندس علی حمزه سلمان، مسئول واحد تعمیرات بخش بین الحرمین در مصاحبه با شبکه جهانی الکفیل گفت، اقدامات ساماندهی خیابان بخشی از پويش بخش بین الحرمین برای توسعه و ساماندهی خیابان‌ها و میادین نزدیک و منتهی به آستان قدس عباسى به شمار می رود.

وی گفت: ما این اقدامات را با هماهنگی اداره شهرداری کربلا آغاز کرديم که شامل برچیدن کانکس ها، از ميان برداشتن پاره سنگ هایی که در دو طرف مسیر قرار گرفته بودند، مرتب سازى سیم‌های برق و برداشتن هر چیز دیگری مى شود که مانعی بر سر راه رفت و آمد زائران و خودروها بوده و موجب ارائه تصویری نازیبا از خیابان شده بود تا پس از آن خیابان سنگ فرش شود.

مهندس علی تاکید کرد، همه این اقدامات به نحوی انجام می شود که شکل عمومی خیابان را بدون ایجاد هرگونه تغییر ریشه ای حفظ نماید.