تلاشهاى مستمر كاركنان واحد خدماتى در مقام حضرت صاحب الزمان (عج)

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۰۹:۲۷:۲۸

اين مقام شريف در حاشیه چپ رود الحسینیه در ورودی کربلا و مسیر منتهی به مقام امام جعفر صادق (علیه السّلام) قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از الکفیل،كاركنان مقام صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در راس آنها پرسنل واحد خدماتى اقدامات ویژه اى شامل نگهداری مقام شريف، نظافت محیط خارجی مقام و نیز پاكسازى بازار امام صادق (علیه السلام) واقع در نزدیکی این مکان مطهر را همچنان ادامه می دهند.

استاد صاحب عزیز حسن، مسئول واحد خدماتی در بخش مقام شريف در مصاحبه با شبکه جهانی الکفيل گفت: مسئولیت های متعددی به عهده واحد ما است از جمله سيراب نمودن زائران از طريق پرنمودن مخازن آب با استفاده از خودروهای مخصوص و انتقال فرش های مقام به قاليشویی و جايگزينى آن با دیگر فرش های موجود در انبارهای وابسته به مقام برای مفروش نمودن آن از نو است.

وی گفت: اخیراً به دلیل شیوع ویروس کرونا مأموریت دیگری به ما محول شده است بطوریکه واحد ما روزانه اقدامات پاکسازی و ضدعفونی سازی اماکن اطراف مقام شریف را انجام می دهد.

شایان ذکر است، بخش مقام صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) یکی از بخش های وابسته به آستان قدس عباسى است.اين مقام شريف در حاشیه چپ رود الحسینیه در ورودی کربلا و مسیر منتهی به مقام امام جعفر صادق (علیه السّلام) قرار دارد.

ارسال نظر