در فضای مجازی برگزار می شود؛
جشن میلاد امام زمان(عج)در مسجد مقدس جمکران

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۲:۳۳:۳۰

به مناسبت نیمه شعبان مراسم جشن میلاد حضرت بقیة الله الاعظم(عج) در مسجد مقدس جمکران روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (۲۰ و ۲۱ فرودین ماه) در فضای مجازی برگزار می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، جشن میلاد حضرت ولیعصرامام زمان (عج) تحت عنوان " بهار مردمان و خرمی روزگاران" در مسجد مقدس جمکران چهارشنبه۲۰فروردین ساعت23و پنج شنبه نیمه شعبان ساعت 19 در فضای مجازی برگزارمی شود.

در این مراسم حجج الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و علی سرلک سخنرانی و حاج مهدی رسولی و حاج حسن شالبافان مداحان اهل بیت عصمت و طهارت مولودی خوانی خواهند کرد که درفضای مجازی به آدرس http://live.alarbaeen.irو اینستاگرام insta.arbaeen@به صورت زنده پخش می شود.

برپایه این گزارش، مناجات و روایتگری راویان سیره اهل بیت علیهم السلام از دیگر بخش های این برنامه است که به همت کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار می شود .

همچنین عاشقان و دلباختگان حضرت ولیعصر(عج) می توانند درمسابقه پیامکی "بهاردل ها" که بمناسبت نیمه شعبان تدارک دیده شده است؛ شرکت کنند.

سوالات این مسابقه در پایگاه اطلاع رسانی کمیته فرهنگی اربعین(الاربعین) و پایگاه اطلاع رسانی بلاغ دفتر تبلیغات اسلامی و صفحات مجازی این دو پایگاه به آدرس www.alarbaeen.ir و www.balagh.irقابل دریافت است و شرکت کنندگان تا 25 فروردین ماه مهلت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

اسامی برندگان همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) از طریق پایگاه اطلاع رسانی الاربعین اعلام و به برندگان جوایز نقدی و معنوی اهدا خواهد شد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین یاسین حسین آبادی؛ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران قبلا درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران برای نیمه شعبان اعلام کرده بود با توجه به تعطیلی میعادگاه منتظران در پی شیوع ویروس کرونا، برنامه های مسجد جمکران بدون حضور مخاطب برگزارخواهد شد.

ارسال نظر