پیام تسلیت رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پی درگذشت حجج اسلام دهقان و آزادی احمد آبادی

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۴:۵۳:۰۰

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین اکبر دهقان و حجت الاسلام والمسلمین حسین آزادی احمد آبادی را تسلیت گفت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین اکبر دهقان و حجت الاسلام والمسلمین حسین آزادی احمد آبادی، از روحانیون خادم و پرتلاش کاروان های عمره و عتبات دانشگاهیان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

(الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ)

ارتحال حجت الاسلام والمسلمین اکبر دهقان و حجت الاسلام و المسلمین حسین آزادی احمد آبادی، از روحانیون پرتلاش،خادم،عالم و دلسوز کاروان های عمره و عتبات دانشگاهیان را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و علوّ درجات ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل برای خاندان معزا را از درگاه ربّ کریم خواستارم.

بی شک زائرین دانشگاهیِ بسیاری از وجود علمی- معنوی و سیره رفتاری ایشان در سفرهای زیارتی بهره مند بودند و حضورشان در کاروان های دانشگاهی به منزله کلاس درسی بود برای همراهانشان، از طواف بیت الله الحرام تا زیارت مرقد مطهر رسول الله(ص) و ائمه هدی(ع) در بقیع و حریم قدسی ائمه مدفون در عراق(ع). 

اینجانب ضمن تسلیت فقدان این دو عزیز سفر کرده به خانواده بزرگ دانشگاهیان،از خداوند متعال رحمت واسعه برای این بزرگواران مسئلت می نمایم.