پیام تسلیت رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پی درگذشت حجج اسلام دهقان و آزادی احمد آبادی

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۴:۵۳:۰۰

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین اکبر دهقان و حجت الاسلام والمسلمین حسین آزادی احمد آبادی را تسلیت گفت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین اکبر دهقان و حجت الاسلام والمسلمین حسین آزادی احمد آبادی، از روحانیون خادم و پرتلاش کاروان های عمره و عتبات دانشگاهیان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

(الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ)

ارتحال حجت الاسلام والمسلمین اکبر دهقان و حجت الاسلام و المسلمین حسین آزادی احمد آبادی، از روحانیون پرتلاش،خادم،عالم و دلسوز کاروان های عمره و عتبات دانشگاهیان را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و علوّ درجات ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل برای خاندان معزا را از درگاه ربّ کریم خواستارم.

بی شک زائرین دانشگاهیِ بسیاری از وجود علمی- معنوی و سیره رفتاری ایشان در سفرهای زیارتی بهره مند بودند و حضورشان در کاروان های دانشگاهی به منزله کلاس درسی بود برای همراهانشان، از طواف بیت الله الحرام تا زیارت مرقد مطهر رسول الله(ص) و ائمه هدی(ع) در بقیع و حریم قدسی ائمه مدفون در عراق(ع). 

اینجانب ضمن تسلیت فقدان این دو عزیز سفر کرده به خانواده بزرگ دانشگاهیان،از خداوند متعال رحمت واسعه برای این بزرگواران مسئلت می نمایم.

ارسال نظر