ثبت نام حج تمتع سال ۹۹ اساتید دانشگاه های تهران و البرز آغاز شد

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۰:۴۴:۱۵

از روز دوشنبه نوزدهم اسفندماه،فرآیند ثبت نام حج تمتع اساتید دانشگاه های تهران و البرز در حال انجام است و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان میزبان مشتاقان زیارت بیت ا.. الحرام و زائران حرم نبوی(ص) است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، از روز دوشنبه نوزدهم اسفندماه،فرآیند ثبت نام حج تمتع اساتید دانشگاه های تهران و البرز در حال انجام است و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان میزبان مشتاقان زیارت بیت الله الحرام،زائران حرم نبوی(ص) و ائمه مظلوم بقیع(ع) است که جهت ثبت نام و تحویل مدارک به دفتر ستاد مراجعه می نمایند.

بر اساس این گزارش، تمامی اساتید و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه های استان تهران و البرز که دارای سند ودیعه حج تمتع تا قبل از تاریخ 1386/02/15باشند، می توانند در این کاروان ثبت نام نمایند.

گفتنی است؛با پیگیری های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و موافقت حجت الاسلام والمسلمین نواب؛ نماینده محترم ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و مسئولان محترم سازمان حج و زیارت،یک کاروان حج تمتع به اساتید دانشگاه ها و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها اختصاص یافته است.

شایان ذکر است؛ همکاران ستاد همزمان با پیگیری مراحل اجرایی ثبت نام تا اعزام کاروان حج تمتع سال 1399 ،در حال برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی ـ آموزشی برای زائرین مشتاق دانشگاهی هستند.