رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:
زمان قرعه کشی و اعزام زائرین عتبات دانشگاهیان به تعویق افتاد

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۴:۰۰:۴۸

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور گفت: زمان ثبت نام دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات، روز گذشته به پایان رسید و علیرغم برنامه ریزی قبلی برای قرعه کشی و اعلام اسامی زائرین در روز ۵ اسفندماه این زمان به تعویق افتاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زمان ثبت نام دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات در بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان روز گذشته به پایان رسید و علیرغم برنامه ریزی قبلی برای قرعه کشی و اعلام اسامی زائرین در روز پنجم اسفندماه این زمان به تعویق افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت:با توجه به توصیه های ابلاغی وزارت بهداشت-درمان و آموزش پزشکی مبنی بر عدم تجمع افراد در اماکن عمومی و لغو سفرهای غیر ضروری،تصمیم بر این شد که قرعه کشی و اعزام زائرین عتبات دانشگاهیان به زمان دیگری موکول گردد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود:از آنجا که حفظ وضعیت سلامت زائرین ارجمند از اهمیت بالایی برخوردار است، در کمیته اعزام تصمیم گرفته شد، تا کنترل شیوع بیماری کرونا و عادی شدن شرایط بهداشتی جامعه،در شرایط مناسب تری اعزام های این دوره را آغاز کنیم.

وی تصریح کرد:هرگونه تصمیم در مورد زمان و شرایط اعزام بر اساس اطلاعیه های وزارت بهداشت و سازمان حج و زیارت، از طریق سایت لبیک به اطلاع زائرین دانشگاهی مشتاق زیارت اباعبدالله(ع) خواهد رسید.