۱۵۰ کاروان دانشگاهی در ماه های پرفضیلت رجب و شعبان به عتبات عالیات اعزام می شوند

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۳:۴۰:۱۳

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: این دوره از اعزام ها در ماه های معنوی و پربرکت رجب و شعبان با اعزام ۱۵۰ کاروان دانشگاهی انجام خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان از ۲۷ بهمن ۹۸ آغاز شده است و دانشگاهیان تا ۳ اسفند ۹۸ می توانند با مراجعه به سایت labbayk.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور افزود:قرعه کشی از میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، 5 اسفندماه انجام می شود و نتایج از سایت لبیک به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت :اعزام دانشگاهیان در بیست و دومین دوره به عتبات عالیات از ۱۸ اسفند ۹۸ مصادف با ۱۳ رجب سالروز ولادت امیرالمؤمنین علی (ع)آغاز خواهد شد و تا 27 فروردین ماه قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: برای اعزام دانشگاهیان در این دوره، ۱۵۰ کاروان پیش بینی شده است که ۱۱۰ کاروان آن به صورت هوایی و ۴۰ کاروان به صورت زمینی اعزام می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: این دوره از اعزام ها در ماه های معنوی و پربرکت رجب و شعبان انجام خواهد گرفت و امیدواریم زائرین دانشگاهی از فیوضات و برکات معنوی این ماه های شریف در جوار حرم اهل بیت(علیهم السلام) بهره مند شوند.

برای ثبت نام عتبات دانشگاهیان کلیک کنید