برگزیدگان پویش "این الفاطمیون" اعلام شدند

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ۱۲:۳۷:۱۸

برگزیدگان پویش«این الفاطمیون» که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در فضای مجازی ایجاد شده بود اعلام شدند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، برگزیدگان پویش«این الفاطمیون» که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در فضای مجازی ایجاد شده بود اعلام شدند.

بنابراین گزارش، در این پویش کاربران فضای مجازی، تصویر مزین به عبارت «این الفاطمیون» که برگرفته از روایتی از پیامبر اکرم (ص) است، را به عنوان تصویر پروفایل خود در شبکه اجتماعی تلگرام،سروش،ایتا قرار دادند.همچنین تعدادی از علاقه مندان این تصویر را در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کردند.

هدف از برگزاری این پویش، همصدایی و همراهی علاقمندان و پیروان اهل بیت (ع) حول محور حضرت زهرا(س) و رساندن این پیام به گوش دیگر کاربران در فضای مجازی بود.

گفتنی است این پویش5لغایت 14 بهمن ماه به همت ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در فضای مجازی ایجاد شد و کاربران شبکه های اجتماعی از اقشار مختلف ما را در این پویش همراهی نمودند.همچنین تعدادی از کاربران به سوالی که از ویژه نامه طرح شده بود،پاسخ دادند.

بدین وسیله از کاربرانی که ما را در این حرکت فرهنگی یاری نمودند سپاس گزاریم و ان شاءالله ما هم از فاطمیون باشیم.

نفرات برگزیده به این شرح معرفی شدند:

محمدرضاپورعباس/ سنگ حرم+ کارت هدیه

شهریار ایران دوست/ سنگ حرم+ کارت هدیه

 زهرا پاسبان /هدیه فرهنگی

4630...0915 / هدیه فرهنگی

حمیده مجیدی/ هدیه فرهنگی

ارسال نظر