سفرهای زیارتی عتبات و سوریه برای دانشگاهیان برنامه‌ریزی می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۹:۰۵:۰۷

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به برکات سفرهای زیارتی دانشگاهیان،از ثبت نام دوره جدید عتبات و برنامه ریزی برای سفر سوریه برای دانشگاهیان استقبال کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به همراه حجت الاسلام والمسلمین اخویان امروز در محل بعثه مقام معظم رهبری با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب؛ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدا،حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره برنامه ریزی های انجام شده ستاد در خصوص سفرهای زیارتی دانشگاهیان و برنامه های فرهنگی توضیحاتی ارائه داد.

در این دیدار زمینه همکاری برای ثبت نام دوره جدید و اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات و برنامه ریزی برای راه اندازی سوریه دانشگاهیان بررسی شد و دو طرف بهره مندی از فضای معنوی این سفرها را دارای آثار و برکات فراوان در میان دانشگاهیان دانستند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب؛ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز حضور دانشگاهیان در سفرهای زیارتی را در راستای تبیین و تعمیق ارزشھای اسلامی موثر دانست.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این دیدار گفت: با توجه به علاقمندی قشر دانشگاهی برای زیارت عتبات عالیات درعراق ، با بهبود فضای امنیتی دراین کشور می توانید برای دوره جدید ثبت نام و اعزام های نوروزی را برنامه ریزی کنید.

ارسال نظر