در قالب پویش این الفاطمیون؛
ویژه نامه شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)منتشر شد/ مسابقه

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ ۰۹:۳۷:۳۱

ویژه نامه شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) با عنوان کوتاه و خواندنی از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در قالب پویش«این الفاطمیون» منتشر شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، ویژه نامه شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) با عنوان کوتاه و خواندنی از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان منتشر شد.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به مناسبت های مختلف مذهبی،ویژه نامه هایی را جهت یادآوری آماده و در سایت لبیک ارسال می نماید که با توجه به ایام شهادت حضرت زهرا(س)، این شماره از ویژه نامه در قالب پویش «این الفاطمیون» به شهادت بی بی دوعالم اختصاص داده شده است.

زائرین دانشگاهی می توانند با مطالعه این ویژه نامه و ارسال پاسخ صحیح به کانال های لبیک در شبکه های اجتماعی سروش،ایتا و تلگرام و یا ایمیلinfo@labbayk.ir در مسابقه آن نیز شرکت کنند و از هدایای آن بهره مند شوند.

گفتنی است؛ پویش «این الفاطمیون» از روز شنبه 5 بهمن ماه از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان راه اندازی شده و تا 14 بهمن ماه ادامه دارد.

علاقمندان می توانند برای همراهی در این پویش تصویر مزین به عبارت «این الفاطمیون» که برگرفته از روایتی از پیامبر اکرم (ص) است، به عنوان تصویر پروفایل خود قرار دهند و پس از آن برای شرکت در قرعه کشی عدد 18 را در شبکه اجتماعی تلگرام، به شماره 09300025425 ارسال کنند تا از هدایای ویژه این طرح بهره مند شوند.همچنین کاربران می توانند، این تصویر را در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کنند و برای شرکت در این قرعه کشی، صفحه اینستاگرام لبیک به نشانیlabbayk.ir را تگ کنند.

لازم به ذکر است،سوال مسابقه از ویژه نامه شهادت طرح شده است و برای پاسخ به سوال باید ابتدا ویژه نامه را دریافت و آن را به دقت مطالعه نمائید.

برای دریافت ویژه نامه کلیک کنید

سوال مسابقه

ارسال نظر