خدمت رسانی دو چندان و مضاعف بخش ترابری آستان قدس عباسی به زائران محترم

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۱:۴۹:۴۱

بخش ترابری آستان قدس عباسی همه ظرفیتهای خود را چه در ایام عادى و چه در مناسبتهای مذهبی و زیارتهای میلیونی در کربلای معلی برای ارائه خدمات رایگان به زائران گرامی به کار گرفته است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از الکفیل،بخش ترابری آستان قدس عباسی همه ظرفیتهای خود را چه در ایام عادى و چه در مناسبتهای مذهبی و زیارتهای میلیونی در کربلای معلی برای ارائه خدمات رایگان به زائران گرامی به کار گرفته است.

این بخش یکی از بخشهای مهم آستان مقدس عباسی است که در اجرای فعالیتهای مختلف آستان نقش بسزایی دارد. با گسترش دامنه فعالیتها لازم بود که اقدامات در این بخش دقیق تر و مطابق با حجم توسعه در همه بخشهای آستان انجام شود. این امر مورد توجه و اهتمام آستان قدس عباسی به لحاظ ضرورت همسویی با پیشرفت ها در تمامی زمینه ها به منظور ارتقای سطح خدمات به زائران گرامی صورت گرفت.

استاد میثم الخفاف، معاون رئیس بخش ترابری در این خصوص به شبکه جهانی الکفیل گفت: "این بخش با بهره گیری از تمامی قابلیت های موجود در جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران محترم تلاش می کند. این خدمات در همه اوقات و مناسبت ها و برحسب نیاز و طبق برنامه ارائه می گردد.

وی افزود: این بخش همزمان با افزایش فعالیتها و به منظور تضمین ارتقای خدمت رسانی، مدیریت تردد خودروها را به شکل الکترونیکی از طریق یک برنامه تخصصی در این زمینه آغاز کرده است. این برنامه اطلاعاتی را از تردد خودروها و زمان لازم برای انجام وظیفه محوله ارائه می دهد. این برنامه همچنین حاوی اطلاعات کارکنان و مسئولیتهای اداری مربوط به هر یک از آنها است.

وی خاطرنشان کرد: نقش این بخش در انجام و تسهیل فعالیتهای آستان قدس بسیار واضح است ، زیرا با توجه به گسترش دامنه فعالیتهای آستان، بخش اصلی محسوب می شود و به لطف خدا، کار طبق یک مکانیسم منظم و به صورت روان پیش می رود.