با حضور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان؛
نشست هم اندیشی مدیران و روحانیون عتبات دانشگاهیان مازندران برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۱۳:۰۵:۱۰

نشست هم اندیشی مدیران و روحانیون عتبات دانشگاهیان استان مازندران با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،نشست هم اندیشی مدیران و روحانیون عتبات دانشگاهیان استان مازندران با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید حسین حسینی، مسئول جدید شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران، آقای ساداتی، مدیر حج و زیارت استان ،آقای خانی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری مازندران، دکترسید عباس موسوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، مدیران و روحانیون کاروانهای عتبات دانشگاهیان روز چهارشنبه مورخ۱۸دیماه۹۸برگزار گردید.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی، مسئول جدید شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران ضمن تسلیت ایام فاطمیه ، شهادت سردار سلیمانی و یارانش، از حضور حجت الاسلام مطهری پور در جمع دست اندرکاران عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران تقدیر و تشکر کرده و در ادامه مطالبی را در منقبت حضرت زهرا (سلام الله علیها) ایراد نمود.

در ادامه دکتر موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ضمن خیر مقدم به حاضرین ، به اهمیت توجه به برگزاری برنامه های زیارتی و فرهنگی در دانشگاه ها اشاره و به تداوم آن تاکید کرد .

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز ضمن تشکر از حضور عوامل و دست اندرکاران اعزام های عتبات دانشگاهیان استان مازندران،به اهمیت آسیب شناسی دوره قبل عتبات دانشگاهیان و برنامه ریزی و فعالیت های دوره جدید اشاره نموده و برنامه های پیش روی ستاد را تبیین نمود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ادامه از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین مستقیمان، مسئول پیشین شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران تقدیر و تشکر نموده و برای حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید حسین حسینی؛مسئول جدید این شورا آرزوی موفقیت نمود.

حجت الاسلام والمسلمین مستقیمان،مسئول پیشین عمره و عتبات دانشگاهیان استان نیز پس از ارائه گزارشی پیرامون فعالیتهای انجام شده در زمان تصدی مسئولیتش،از همراهی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سازمان حج و زیارت ، نظام وظیفه و بانک های عامل استان تقدیر و تشکر نموده و برای حجت الاسلام والمسلمین حسینی آرزوی توفیق و خدمت هر چه بیشتر به دانشگاهیان را نمود.آقای ساداتی، مدیر حج و زیارت استان و حجت الاسلام والمسلمین خانی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری مازندران نیز طی سخنانی از همکاری همه جانبه با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر دادند.

در ادامه جلسه،مدیران و روحانیون کاروان های عتبات دانشگاهیان استان به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل اجرایی و فرهنگی عتبات دانشگاهیان پرداختند و نقطه نظرات خود را در این باره بیان نمودند.

در پایان جلسه نیز ذکر مصیبت به مناسبت ایام فاطمیه (س) و شهادت سردار سلیمانی توسط حاج محسن رامشگر ، مداح اهل بیت(ع) انجام شد.