گردآوری دلنوشته های زائرین عتبات دانشگاهیان در طرح از بهشت می نویسم...

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ ۱۱:۱۱:۵۹

از جمله فعالیت های فرهنگی عتبات دانشگاهیان که به همت بخش رسانه در محل استقرار دانشگاهیان در کربلای معلی انجام شد،طرح «از بهشت می نویسم»بود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، از جمله فعالیت های فرهنگی عتبات دانشگاهیان که به همت بخش رسانه در دوره بیست و یکم در محل استقرار دانشگاهیان در کربلای معلی انجام شد،طرح «از بهشت می نویسم»بود.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان همواره به دنبال ثبت لحظه های ماندگار معنوی زائرین دانشگاهی از قبل از سفر تا پایان حضور زائرین در اعتاب مقدسه بوده است تا دیگر جوانان دانشگاهی کشور را در این تجربه معنوی سهیم نموده و در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگی دینی– مذهبی در بین قشر جوان دانشگاهی فعالیت موثر داشته باشد.

در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان،پایگاه لبیک در هتل محل استقرار دانشجویان در کربلای معلی اقدام به جمع آوری خاطرات ،دلنوشته ها ، سفرنامه‌ها و مطالب ادبی دانشجویان وارد شده به شهر کربلا نمود که هم اکنون در مجموعه ای در دو جلد بالغ بر ششصد صفحه گردآوری شده است.

گفتنی است،خاطرات و دل نوشته های زائرین به صورت صوت و متن به تدریج در شبکه اینترنتی لبیک، سایت لبیک و شبکه های اجتماعی این مجموعه به نام زائرین منتشر خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای مشاهده ویدیوهای دل نوشته های زائرین عتبات دانشگاهیان به لینک زیر مراجعه کنند:
از بهشت می نویسم...