همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س)به قم صورت گرفت؛
اردوی قم-جمکران، ویژه کاروان عتبات دانشگاهیان تهران برگزار شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۱:۵۹:۲۹

همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س)به قم،جلسه پس از سفر دانشجویان اعزامی به عتبات عالیات از دانشگاهیان تهران در شهر مقدس قم برگزارشد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س)به قم،جلسه پس از سفر دانشجویان اعزامی به عتبات عالیات از دانشگاهیان تهران به مدیریت آقای خسروان در شهر مقدس قم برگزارشد.

بنابراین گزارش، در این اردوی دو روزه، دانشجویان عصر چهارشنبه 28 آبان ماه وارد شهر مقدس قم شدند. در ابتدا به صورت دسته جمعی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شدند و در جلسه قم شناسی مصور با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی حضور یافتند.

زیارت گلزار شهدا با روایتگری حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نسب، راوی بعثه مقام معظم رهبری،حضور در موسسه اسراء و بهره مندی از سخنرانی و اقامه نماز ظهر و عصر به امامت آیت ا.. جوادی آملی،زیارت چهل اختران و بیت النور محل عبادت حضرت معصومه (سلام الله علیها)،زیارت بیت امام خمینی(ره)در قم، زیارت امامزادگان علی بن جعفر و موسی مبرقع، قرائت دعای پرفیض کمیل و دعای ندبه، حضور در مسجد مقدس جمکران و انجام اعمال آن از جمله برنامه های این اردوی زیارتی بود.

زائرین این کاروان بعد از پایان مراسم و انجام زیارت وداع روز جمعه شهر مقدس قم را به مقصد شهر تهران ترک کردند.هدیه ای فرهنگی نیز به رسم یادبود به زائرین دانشگاهی از سوی ستاد اهدا شد.