همایش پس از سفر عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی برگزار می گردد

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۰:۱۳:۱۲

همایش پس از سفر عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی روز جمعه۲۴ آبان ماه از ساعت۱۴:۰۰با حضور رئیس ستاد در دانشگاه پزشکی مشهد برگزار می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، با هدف پاسداشت و ارتقاء ارزش های معنوی سفر پرخیر و برکت عتبات دانشگاهیان و تجدید دیدار همسفران، همایش پس از سفر عتبات دانشگاهیان استان خراسان رضوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان،حجت الاسلام والمسلمین ترابی؛ مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات استان و دیگر مسئولین استانی برگزار می گردد.

روحانیون و مدیران محترم کاروان ها و زائرین دانشگاهی در این همایش حضور خواهند داشت. سخنرانی مسئولین، بیان خاطرات و دلنوشته های زائرین ، پخش نماهنگ و عکس های سفر ،از برنامه های این همایش است.

گفتنی است؛این همایش روز جمعه 24 آبان ماه از ساعت 14:00 در پردیس دانشگاه،دانشکده پزشکی، برگزار می شود و پذیرای زائرین دانشگاهی دوره های بیستم و بیست و یکم عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی می باشد.

شایان ذکر است،جلسه هم اندیشی و ارزیابی عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی نیز، صبح جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور،روحانیون و مدیران کاروان های دانشگاهی و مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر