مراسم تودیع و معارفه معاونین پیشین و جدید ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۵:۴۲:۴۵

مراسم تودیع محمد زارع؛معاون اجرایی و اعزام و قنبر طاهریان،معاون پشتیبانی پیشین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و معارفه محسن مسلمی و صمد خاکزاد امامیه؛معاونین جدید ستاد با حضور رئیس ستاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،صبح امروز، مراسم تودیع آقای محمد زارع؛معاون اجرایی و اعزام و معارفه آقای محسن مسلمی؛معاون پشتیبانی و اجرایی ستاد و تودیع قنبر طاهریان،معاون پشتیبانی و معارفه آقای صمد خاکزاد امامیه،معاون اداری-مالی ستاد با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره وعتبات دانشگاهیان و جمعی از نمایندگان و کارکنان ستاد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسن عسکری(علیه السلام) و  نهم ربیع سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت بقیه الله الاعظم و روز سیزدهم آبان ماه،یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور امروز در مراسم تکریم آقای محمد زارع معاون اجرایی و اعزام پیشین ستاد گفت: امروز در محضر عزیزی هستیم که بیش از پانزده سال در مسیر زیارت و بسط فرهنگ آن تلاش نموده،منشا خدمات بسیاری بوده و از زمان راه اندازی سفرهای زیارتی عمره و عتبات دانشگاهیان بخش زیادی از عمر خود را در خدمت به اساتید و دانشجویان صرف نموده است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد،موسس ستاد عمره دانشجویی و حجت الاسلام والمسلمین فقیهی رئیس پیشین ستاد زحمات زیادی در این مسیر کشیدند تا جوانان دانشگاهی کشور فرصت زیارت و آشنا شدن بیشتر با اهل بیت عصمت و طهارت را بیابند و بستری فراهم شود تا نسل جوان کشور در این مسیر معنوی قرار بگیرد که قطعا ثمرات آن برای این دو عزیز باقیات الصالحات خواهد بود.

وی افزود:امیدواریم زحمات آقای زارع مورد رضایت و توجه خدا و اهل بیت (علیهم السلام) باشد و از تجربیات ارزشمند ایشان در دوره های آتی بهره مند خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور در ادامه از زحمات چندین ساله آقای قنبر طاهریان معاون پیشین پشتیبانی و مالی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان که چندین سال در این منصب به برنامه ریزی و پشتیبانی مالی از برنامه های اجرایی ستاد پرداختند تقدیر و تشکر کرد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ادامه به آقای محسن مسلمی معاون جدید پشتیبانی و اعزام ستاد و آقای صمد خاکزاد امامیه ،معاون اداری و مالی ستاد خیر مقدم عرض کرده و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی توفیق روز افزون نمود.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور از زحمات آقای میراحمدی از کارکنان ستاد به خاطر سی سال تلاش ارزنده در مجموعه نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز تقدیر و تشکر کرد و گفت :بر این باورم که بازنشستگی فصل تازه ای از حیات و آغازی برای زندگی با شیوه و ایده های نوین است.امیدوارم این دوران جدید از پربارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پرثمرتان باشد.

وی همچنین در حکمی آقای صادق یعقوبی را به سمت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ستاد منصوب کرد.

این مراسم با اهدای لوح سپاس از فعالیت های آقای زارع و آقای طاهریان معاونین پیشین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان قدردانی و اعطای احکام به معاونین جدیدو مدیر روابط عمومی ستاد پایان گرفت.