بخش مخابرات آستان مقدس عباسی:
سیستم شمارش الکترونیکی با دقت بالا به شمارش زائران می پردازد

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۱۱:۱۱:۳۲

آستان مقدس عباسی خبر داد:سیستم شمارش الکترونیکی با دقت بالا به شمارش زائران می پردازد و در روزهای آینده تعداد دقیق زائران اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از الکفیل،مسئول بخش مخابرات آستان قدس عباسی از آغاز شمارش تعداد زائرانی که برای تشرف به زیارت امام حسین و برادر گرامی ایشان حضرت ابوالفضل العباس (علیهما السلام) به کربلا مشرف می شوند خبر داد.

فراس عباس حمزه در این خصوص اظهار داشت: شمارش دقیق تعداد زائران اربعین حسینی با دوربین های بسیار دقیق توسط نیروهای متخصص این بخش از اولین روزهای ورود زائران آغاز شده است و تاکنون بدون هیچ وقفه ای شمارش ادامه دارد.

وی افزود: با نظر به موفقیت بدست آمده در چهار سال گذشته در خصوص شمارش دقیق تعداد زائران، امسال نیز بر آن شدیم تا این موفقیت را حفظ نموده و بر پیشرفته تر نمودن و ارتقای فنی آن تلاش نماییم تا تمامی محورهای ورودی به استان کربلا را شامل شود.

طی این سیستم زائرانی که از محورهای (بغداد - کربلا، نجف - کربلا، حسینیه - کربلا، حله - کربلا و حر به کربلا) به سمت کربلای معلی در حرکت هستند شمارش می شوند.

مسئول بخش مخابرات آستان قدس عباسی در خاتمه گفت: روزانه آمار دقیق زائران شمارش می شود و همچون سالهای گذشته پس از اتمام زیارت، تعداد زائران اربعین حسینی از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.