زائران دانشگاهی با بدرقه ستاد در مرز شلمچه راهی عتبات عالیات می شوند/گزارش تصویری

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۵:۳۹:۰۳

غرفه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به مناسبت اربعین حسینی در مرز شلمچه برپاست و برنامه های فرهنگی مختلفی را برای زوار سیدالشهدا(ع)اجرا می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، برنامه «بدرقه زائران دانشگاهی» در مرز شلمچه از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در حال اجراست و دانشگاهیانی که از این مرز عبور می‌کنند،با بدرقه ستاد راهی عتبات عالیات می شوند.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان امسال برای نخستین بار با حضور در پایانه خروجی شلمچه اقدام به خدمت رسانی فرهنگی به زائرین دانشجویی که در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حضور پیدا می‌کنند،نموده است.

از برنامه های مهم غرفه ستاد طرح نایب الزیاره شهدا است. این طرح با مشارکت و همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با هدف ترویج فرهنگ مقاومت اجرا شده و زائران دانشگاهی برای دریافت خدمات فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان می‌توانند از طریق یک کد USSDبه شماره #۲۵۴۲۵*۶۶۵۵*اقدام کنند و به صورت رایگان از این خدمات بهره مند شود.

مهم‌ترین برنامه پیش بینی شده در این سامانه« زیارت به نیابت از شهدای دانشجو» است. بر این اساس هر زائر دانشگاهی حاضر در اربعین حسینی می‌تواند با شماره‌گیری این کد و انتخاب گزینه مورد نظر، به نیابت از یک شهید دانشجو سفر زیارتی خود را انجام دهد که در این سامانه اسم شهید به صورت کامل برای زائران ارسال خواهد شد و ان‌شاءالله زائران از حمایت‌های معنوی شهید در این مسیر، بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است؛غرفه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به مناسبت اربعین حسینی و در این ایام در مرز شلمچه برپاست و برنامه های فرهنگی مختلفی را برای زوار سیدالشهدا(ع)اجرا می کند.

ارسال نظر