اردوی پس از سفر عتبات دانشگاهیان با حضور کاروانی از کرمان در شهر قم برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۰:۱۲:۲۶

 اردوی پس از سفر زائران دانشجوی عتبات عالیات این هفته با حضور یک کاروان از استان کرمان به مدیریت آقای میرزا حسینی و روحانی کاروان حجت الاسلام والمسلمین نوروزی،در شهر مقدس قم برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، اردوی پس از سفر زائران دانشجوی عتبات عالیات این هفته با حضور یک کاروان از استان کرمان به مدیریت آقای میرزا حسینی و روحانی کاروان حجت الاسلام والمسلمین نوروزی،در شهر مقدس قم برگزار گردید.

برنامه های این کاروان با تشرف به حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) و شرکت در نماز مغرب و عشاء آغاز گردید . پس از زیارت، توضیحاتی در مورد حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) و علمای مدفون در حرم توسط روحانی کاروان ارائه شد .

دانشجویان پس از استقرار در ستاد، در جلسه قم شناسی و پرسش و پاسخ که توسط حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی ارائه شد، شرکت کردند .روز دوم سفر، دانشجویان به منظور زیارت مرقد امام زاده موسی مبرقع، فرزند بلافصل امام جواد (علیه السلام) و نوه امام رضا (علیه السلام) ، عازم مزار چهل اختران قم شدند ونماز ظهر و عصر را به امامت آیت‌الله جوادی آملی اقامه کردند و از رهنمودهای ایشان بهرمند شدند.در ادامه با حضور بر گلزار شهدای قم که با روایت گری همراه بود، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند .

شرکت در دعای کمیل حرم مطهر و دعای ندبه در مسجد مقدس جمکران از دیگر برنامه های زائرین دانشگاهی در این اردو بود.دانشجویان پس از دریافت هدیه ای از سوی ستاد و با خاطره ای به یاد ماندنی از این سفر و زیارت،عصر جمعه به شهر خود بازگشتند.

ارسال نظر