رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان:
آغاز به کار پایگاه بدرقه زائران دانشگاهی از ۱۸مهردر مرز شلمچه

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۰:۴۸:۲۶

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت:برنامه «بدرقه زائران دانشگاهی» در مرز شلمچه از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اجرایی و ان‌شاءالله همکاران ما در ستاد از ۱۸مهرماه در مرز حاضر خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان امسال بنا دارد برای زائرین دانشجویی که در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حضور پیدا می‌کنند، از لحاظ محتوایی و فرهنگی خدمت‌رسانی داشته باشد و غنای لازم را به سفر آنها ببخشد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: در این‌راستا برنامه «بدرقه زائران دانشگاهی» در مرز شلمچه از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اجرایی خواهد شد و ان‌شاءالله همکاران ما در ستاد از ۱۸مهرماه در مرز حاضر خواهند شد و دانشگاهیانی را که از مرز شلمچه عبور می‌کنند، بدرقه خواهند کرد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به طرح نایب الزیاره شهدا گفت: این طرح با مشارکت و همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با هدف ترویج فرهنگ مقاومت اجرا خواهد شد و زائران دانشگاهی برای دریافت خدمات فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان می‌توانند از طریق یک کد USSDبه شماره #۲۵۴۲۵*۶۶۵۵*اقدام کنند و به صورت رایگان از این خدمات بهره مند شود.

وی افزود:مهم‌ترین برنامه پیش بینی شده در این سامانه« زیارت به نیابت از شهدای دانشجو» است. بر این اساس هر زائر دانشگاهی حاضر در اربعین حسینی می‌تواند با شماره‌گیری این کد و انتخاب گزینه مورد نظر، به نیابت از یک شهید دانشجو سفر زیارتی خود را انجام دهد که در این سامانه اسم شهید به صورت کامل برای زائران ارسال خواهد شد و ان‌شاءالله زائران از حمایت‌های معنوی شهید در این مسیر، بهره‌مند خواهند شد.

ارسال نظر