کاظمین میزبان یک روزه زائرین دانشگاهی...

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۲:۳۸:۰۹

نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در کاظمین گفت:ورود کاروان های دانشگاهی به شهر مقدس کاظمین ادامه دارد و زائرین دانشگاهی با استقبال عوامل ستاد،در هتل های در نظر گرفته شده استقرار پیدا می کنند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،پرویز آرائی؛نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در کاظمین گفت:ورود کاروان های دانشگاهی به شهر مقدس کاظمین ادامه دارد و زائرین دانشگاهی با استقبال عوامل ستاد،در هتل های در نظر گرفته شده استقرار پیدا می کنند.

آرائی؛نماینده ستاد در کاظمین گفت:کاروان های دانشگاهی به جهت زیارت امام کاظم و امام جواد (علیهما السلام) وارد کاظمین می شوند و یک شب را در این شهر مقدس اقامت دارند.

وی افزود:از برنامه های ستاد که با همکاری بعثه مقام معظم رهبری در شهر کاظمین برگزار می شود؛برنامه روایتگری است که توسط راوی بعثه برگزار می شود.هدف از برگزاری این مراسم آشنایی هر چه بیشتر زائرین با اهل بیت(ع) و معرفی بزرگان دین که در این شهر مقدس مدفون هستند می باشد.

نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:شهر کاظمین مقصد اول و یا آخر زائرین دانشگاهی است.بدین ترتیب که زائرینی که پروازشان به مقصد شهر بغداد است ابتدا وارد شهر کاظمین می شوند و یک شب را به زیارت می پردازند و سپس راهی شهر مقدس سامراء،کربلای معلی و نجف می شوند.زائرینی هم که به صورت زمینی به عتبات اعزام شده اند و یا به صورت هوایی به نجف وارد شده اند در ایستگاه پایانی این سفر به شهر مقدس کاظمین وارد می شوند.

در ادامه تصاویری از حضور دانشگاهیان در کاظمین را مشاهده می نمائید.