دیدگان بارانی دانشجویان در سلام اول به سیدالشهدا(ع) در ماه محرم

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ۲۱:۵۷:۵۷

سلام های زائرین جوان دانشگاهی این روزها در کربلای معلی حس و حال دیگری دارد و رنگ و بوی غم و عزا به خود گرفته است.سلام هایی از جنس زیارت ناحیه مقدسه ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ورود کاروان های دانشگاهیان به کربلای معلی ادامه دارد.

سلام های زائرین جوان دانشگاهی این روزها در کربلای معلی حس و حال دیگری دارد و رنگ و بوی غم و عزا به خود گرفته است.سلام هایی از جنس زیارت ناحیه مقدسه و همنوا با حضرت صاحب الزمان(ع)زمزمه می کنیم:

سلام بر ساکن تربت پاکیزه . سلام بر کسی که در راه خدا بر داغها و مصائب فراوان صبر نمود . سلام بر مظلومی که تنها و بی یاور گردید . سلام بر صاحب قبه بلند مقام، سلام بر کسی که پیشتیبانش خدا است .

سلام بر کسی که جبرئیل به او افتخار می کند . سلام بر کسی که میکائیل به گهواره جنبانی و ثنایش سرافراز است . سلام بر کسی که بیعتش را شکستند . سلام بر آقایی که احترامش را ظاهرا از بین بردند . سلام بر جد بزرگواری که با خون زخمهایش غسل داده شد .

سلام بر کسی که با ستمکاری خونش را ریختند . سلام بر کسی که شربت مرگ با طعم نیزه و شمشیر به کامش ریخته شد . سلامی بر مظلومی که رگ دلش با تیر سه شعبه گسیخته شد .

سلام بر آقایی که خود حامی دیگران بود و بی یاور ماند . سلام بر محاسن خضاب شده ات، سلام بر چهره به خاک و خون آلوده ات . سلام بر دندان کوبیده ات با چوب خیزران و چوبدستی عبیدالله، سلام بر سر مقدست که بر فراز نیزه عدوان زده شد .