همایش «از غدیر تا کربلا» با حضور زائران دانشگاهی در کربلای معلی برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ ۱۲:۰۰:۴۶

همایش «از غدیر تا کربلا» و «جشن بزرگ غدیر» با حضور زائران ایرانی و از سوی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلا برگزار می‌شود


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، همایش «از غدیر تا کربلا» و «جشن بزرگ غدیر»، دوشنبه (28 مردادماه) در حرم مطهر سیدالشهدا(ع) برگزار می شود که براساس برنامه ریزی های انجام شده، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد هژبری سخنران مراسم خواهد بود.

این دو مراسم ویژه که از سوی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار می شود، همایش از «غدیر تا کربلا» رأس ساعت 17 عصر ویژه فرهیختگان حوزه و دانشگاه و جشن بزرگ غدیر رأس ساعت 21:30 دقیقه شب ویژه عموم زائران برگزار می شود.

در جلسه برنامه ریزی همایش از «غدیر تا کربلا» که با حضور مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق و کارکنان دفتر نمایندگی بعثه کربلا برگزار شد، بر ایجاد نظم و انضباط در ورود مدعوین به جلسه تأکید و نحوه توزیع گل و شیرینی مورد بررسی قرار گرفت.

ضرورت دعوت از زائران جوان تحصیلکرده به همایش از «غدیر تا کربلا» به ویژه دعوت از دانشجویان، تأکید بر شرکت روحانیان و مداحان کاروان ها در این مراسم و مشخص شدن سین برنامه از دیگر مواردی بود که حاضران در جلسه درباره آن به گفتگو نشستند.

همچنین قرار شد که در برنامه سخنرانی شب حرم مطهر حضرت قمر بنی هاشم(ع) و برنامه صبح سخنرانی بعثه مقام معظم رهبری در حرم مطهر سیدالشهدا(ع)، برگزاری مراسم جشن بزرگ غدیر به زائران اطلاع رسانی و از آنها دعوت به حضور در این مراسم شود.

ارسال نظر