دیدار اساتید و نخبگان دانشگاهی با مسئول بعثه نجف اشرف

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۳:۵۸:۳۴

جمعی از نخبگان دانشگاهی با حضور در بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف با حجت الاسلام والمسلمین حسین کاردان، دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک از نجف اشرف، جمعی از نخبگان دانشگاهی با حضور در بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف با حجت الاسلام والمسلمین حسین کاردان، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین کاردان، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف با اشاره به ثمرات فراوان حضور دانشجویان و فرهیختگان در اماکن مقدس و سفرهای زیارتی گفت: هرچه قدر در این مسیر هزینه شود باز هم قابل مقایسه با دستاوردهای فرهنگی و دینی این حرکت نیست و حضور قوی تر در این عرصه اهتمام و تلاش بیشتری را می طلبد.

وی با تبیین روابط سیاسی عراق و ایران در شرایط کنونی افزود: اتحاد کنونی ایران و عراق یک فرصت تاریخی است و نباید نسبت به آن بی تفاوت بود بلکه می بایست با تشریح اوضاع کنونی منطقه و جبهه مقاومت زمینه های شناخت و تحلیل این وضعیت را برای دانشجویان فراهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کاردان در ادامه به فعالیت های ستاد بازسازی عتبات در عراق اشاره نمود و گفت: در تمام عملیات عمرانی از نیروی انسانی ایرانی استفاده شده است و با همت همین عزیزان توانستیم در این پروژه‌ها از هنر معماری ایرانی-اسلامی که میراث عتبات است، استفاده کنیم.

پیش از سخنان حجت الاسلام والمسلمین کاردان، تعدادی از دانشجویان به بیان مطالب خود در حوزه های گوناگون پرداختند.

ارسال نظر