ورود رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به کاظمین

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ ۱۴:۴۰:۱۷

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها پس از همایش "عرفان عرفه" برای بازدید از هتل های دانشجویی وارد شهر مقدس کاظمین شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های کشور به همراه حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان وارد شهر مقدس کاظمین شدند.

ستاد عمره و عتبات‌ دانشگاهیان کشور با همکاری بعثه مقام معظم رهبری به مناسبت روز عرفه، همایش عرفان عرفه را با حضور 500 تن از دانشگاهیان کشور در سالن خاتم الانبیاء حرم مطهر حسینی برگزار نمود که در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های کشور به سخنرانی در جمع دانشجویان و دانشگاهیان پرداخت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور در این سفر از محل استقرار دانشگاهیان در نجف اشرف و کربلای معلی بازدید نمود و در برنامه های فرهنگی حین سفر نیز در جمع زائرین دانشگاهی حضور یافت.وی در روز پایانی سفر خود،به شهر مقدس کاظمین عزیمت نمود و با نماینده سازمان حج و زیارت، شرکت زیارتی شمسا و ستاد عملیات عتبات در کاظمین دیدار و گفتگو کرد.

بیست و یکمین دوره اعزام زائران عتبات دانشگاهيان از اواخر تیرماه آغاز شده و تا اواسط مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر