رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:
بیست و یکمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات آغاز شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ ۱۳:۰۶:۳۰

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام کاروان‌های دانشگاهیان به عتبات عالیات از روز پنج شنبه ۲۷ تیر ماه خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در بیست و یکمین دوره خبر داد و گفت:عملیات بیست و یکمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، روز پنج شنبه 27 تیرماه 98 با اعزام سه کاروان از دانشگاهیان استان های تهران،البرز و خراسان رضوی آغاز شد و تا 15 مهر ماه 98، ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: 64000نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در این دوره متقاضی تشرف به عتبات بودند که از آن میان حدود 13 هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام می شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:بر اساس برنامه ریزی های انجام شده زائرین در قالب 350 کاروان به صورت هوایی و زمینی به عتبات عالیات مشرف خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت:در اين دوره برای تمامی زائران عتبات دانشگاهیان وام یک و نیم میلیون تومانی برای سفرهای زمینی و سه میلیون توماني برای سفرهای هوایی بانك ملت و وام صندوق رفاه را در نظر گرفته‌ايم كه قرض الحسنه و بدون سود است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:نماینده،مدیران ثابت و مداحان ستاد روز گذشته به نجف اشرف وارد شدند و هتل های محل استقرار دانشگاهیان آماده میزبانی از زائرین دانشگاهی است.

ارسال نظر