جلسه شورای هماهنگی عتبات دانشگاهیان لرستان با سازمان حج و زیارت استان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ۱۳:۵۷:۲۹

با توجه به آغاز بیست و یکمین دوره ثبت نام عتبات دانشگاهیان، صبح امروز چهارشنبه ۲۲خرداد ماه  جلسه شورای هماهنگی عتبات دانشگاهیان لرستان در دفتر حج و زیارت استان با حضور تنی چند از عوامل اعزام کاروانها برگزارشد.

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان لرستان،با توجه به آغاز بیست و یکمین دوره ثبت نام عتبات دانشگاهیان، صبح امروز چهارشنبه 22خرداد ماه ستادعمره و عتبات دانشگاهیان استان لرستان جلسه ای در محل دفتر حج و زیارت استان باحضور تنی چند ازعوامل و دست اندرکاران اعزام کاروانها برگزارشد.

در این جلسه آقای خسروی؛ مسئول سازمان حج و زیارت استان با تشریح و توضیح مسائل مربوطه افزودند شعار ما " زائرمحور" است و خود را خادم زائرین اهل بیت(ع) می دانیم و تلاش در جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر هستیم.

وی درخصوص آمار ویزای اربعین در سالهای گذشته افزود: که در سال 95 حدود 13 هزار ویزا و در سال 96 حدود 15 هزار و نهایت در سال 97 این آمار به 25هزار و 700نفر رسید.

سپس حجت الاسلام و المسلمین مرادیان؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان نیز در خصوص اعزام کاروانهای عتبات دانشگاهیان مسائلی را مطرح نمود.

درادامه حجت الاسلام و المسلمین درویشی و تعدادی از مدیران کاروانهای دانشگاهی که به نمایندگی در جلسه حضور داشتند و همچنین خانم رباطی؛ کارشناس عمره و عتبات دانشگاهیان استان نیز مطالبی را بیان نمودند.

انتخاب میهمانسراهای خوب و مناسب در مرز مهران جهت زائرین دانشگاهی، وسایل نقلیه خوب و با امکانات رفاهی بالا در داخل و خارج از مرز ایران، برنامه ریزی مسیرهای حرکت اتوبوس در داخل استان به سمت مرز مهران به گونه ای که رفاه زائرین دانشگاهی در سوار شدن از محل حرکت و اعزام فراهم شود، و.... از جمله مسائلی بود که در جلسه عنوان شد.