حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی:
اسرائیل آنچه را با تجاوز و ترور به دست نیاورده، می‌خواهد با طرح معامله قرن به دست آورد

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ ۱۰:۱۰:۳۶

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی گفت: با اجرای طرح معامله قرن، اسرائیل می خواهد آنچه با قتل و تجاوز و ترور در فلسطین به دست نیاورده را به دست آورد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: به فضل الهی راهپیمایی روز قدس امسال محکم‌تر و با بصیرت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی با اشاره به اتفاقاتی که در صحنه بین‌المللی در حال وقوع است، افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: ما از طرفی شاهد شکست‌ جریان های وابسته به آمریکا و نظام سلطه در منطقه هستیم، سعودی‌ها و اربابان آن در یمن شکست خوردند، داعش به دست نیروهای مقاومت در منطقه نابود شد، از طرفی همه طرح‌ها و توطئه‌های آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی شکست خورد. همه اینها با همراهی مردم و هدایت‌های رهبری انقلابی نظام اسلامی به وقوع پیوست و به برگ‌های برنده‌ای به تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و مقاومت تبدیل شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آخرین کاری که آمریکایی‌ها با تمام توان و نیرو در حال انجام آن هستند، طرح معامله قرن است که به ظاهر قرار است مسئله فلسطین را حل کند. در صورتی که حل شدن مسئله فلسطین با این طرح ممکن نیست و مساوی با دست کشیدن همه فلسطینیان از کشور، سابقه تاریخی و هویت خودشان و واگذار کردن سرزمین‌های خود به اسرائیلی‌ها در مقابل گرفتن محلی برای زندگی است.

وی اضافه کرد: با این طرح ملت فلسطین یک ملت تمام‌شده‌ای خواهد شد و اسرائیلی‌ها چیزی را که در طول سال‌ها کشتار و غارت و ترور به دست نیاورده بودند، یا با پول قارون‌های منطقه و کشورهای بی‌خاصیت و ارتجاع منطقه به دست خواهند آورد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی یادآور شد: این طرح در مرحله اول یک خیانت بزرگ به آرمان‌های فلسطین است. مرحله خطرناک‌تر از آن این است که با تثبیت این وضعیت آمریکایی‌ها و نظام سلطه به دنبال ادامه نقشه خاورمیانه بزرگ خواهند رفت؛ یعنی موضوع تجزیه سوریه، عراق و جمهوری اسلامی و تبدیل کردن خاورمیانه به کشورهای کوچکی که دائما درگیر و وابسته به آمریکا باشند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در خاتمه اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حضور مردم انقلابی با نشاط، شجاعت و معنویت در راهپیمایی امروز نشان‌دهنده این است که این طرح همانند همه توطئه‌های آمریکایی‌ها و مستکبران نقش بر آب خواهد شد و ما شاهد اضمحلال و فروپاشی و افول جریان نظام سلطه و عقب‌نشینی مکرر آنها در مقابل جبهه مقاومت خواهیم بود.