ویژه زائرین بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان؛
آخرین مهلت شرکت در مسابقه چراغ راه هدایت پایان اردیبهشت ماه تعیین شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۰:۲۱:۰۳

مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات در بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن ماه آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه۹۸ادامه خواهد داشت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات در بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن ماه آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه 98 ادامه خواهد داشت.

این مسابقه برای هفتمین دوره متوالی ویژه بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان و در 5 فصل اصلی طراحی شده است که زائرین عتبات دانشگاهیان می توانند در مسابقات فرهنگی و هنری آن شرکت کنند.بخش های مختلف این مسابقه عبارتند از: شعر و داستان،سفرنامه نویسی(حداقل در 5 صفحه 4(A،دلنوشته، خاطره و عکاسی که با موضوع پذیرفته شدن در قرعه کشی و حضور در عتبات برگزار می شود.

مسابقه کتابخوانی "چراغ راه هدایت" به صورت اینترنتی از کتب "هشت بهشت"،"به فرزندم" و "مفاتیح دانشجویی(زیارت جامعه کبیره)" در سامانه جامع عتبات برگزار شده است.

زائرین می توانند با ارسال عکس های خود که با دوربین حرفه ای و یا موبایل در قالب تصاویر از حرم های مطهر، عکس های دسته جمعی در اماکن زیارتی و سلفی در طول سفر گرفته شده، در این مسابقه شرکت نمایند.

مهلت ارسال آثار تا پایان اردیبهشت ماه سال 1398 می باشد و زائرین می توانند در تمامی بخش های مسابقه شرکت کنند و آثار خود را با ذکر مشخصات کامل و شماره تماس، به آدرس لبیک در پیام رسان های سروش،ایتا و به ایمیل atabat@labbayk.irو یا از طریق پست به آدرس تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی،بن بست امین، پلاک 4 برای ستاد ارسال نمایند.

گفتنی است؛برای برگزیدگان این مسابقه جوایز ویژه ای در نظر گرفته شده است و در هر بخش به ترتیب برای نفرات اول، کمک هزینه سفرهای زیارتی به مبالغ ده میلیون ریال،نفر دوم، هفت میلیون ریال و نفر سوم ،پنج میلیون ریال در نظر گرفته شده است.