حجت الاسلام والمسلمین مطهری‌پور:
عتبات دانشجویی گسترش پیدا می‌کند/ برای اعزام دانشجویان به عمره تابع سیاست‌های نظام هستیم

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ ۱۰:۴۷:۳۳

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، پیرامون اعزام دانشجویان به عمره گفت: این مسئله را به صورت قطعی نمی‌توان اعلام کرد؛ اما در این باره ما تابع سیاست‌های کلی نظام هستیم.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک ،حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، پیرامون اعزام دانشجویان به عمره گفت: این مسئله را به صورت قطعی نمی‌توان اعلام کرد؛ اما در این باره ما تابع سیاست‌های کلی نظام هستیم و هرگاه سازمان حج و زیارت اعزام به عمره را راه بیاندازد ما نیز درباره آن اقدام خواهیم کرد. 

وی افزود:درباره سوریه نیز وضعیت به همین صورت است و هرگاه اعزام برای عموم مردم انجام شود ما هم برای ایجاد کاروان‌های دانشجویی و اعزام آن‌ها به سوریه اقدام خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور درادامه پیرامون برنامه‌هایی که برای گسترش عتبات دانشگاهیان در نظر گرفته‌اند، گفت: به فکر گسترش عتبات در ابعاد مختلف آن هستیم؛ اما الان برای آن زود است و تصمیم قطعی و مناسبی هنوز گرفته نشده است و در آینده برای آن برنامه ریزی خواهد شد.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  احمد :

با سلام و خسته نباشید برای دریافت وام به شعبات بانک ملت مراجعه کردم اما گفتند که فعلا به ما اعلام نکردن وام بدیم خواستیم بدونیم تکلیف چیه بالاخره؟؟

  لبیک : سلام پیگیری های لازم برای وام انجام شده است و منتظر ابلاغ مصوبه از بانک به شعب هستیم