رئیس جدید ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان فعالیت خود را آغاز کرد

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ ۱۳:۳۳:۳۶

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور به جای حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی؛ ریاست ستاد را بر عهده گرفت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،صبح امروز چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه با حضور در دفتر ستاد، کار خود را به عنوان رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان رسماً آغاز کرد.

در این مراسم،حجت الاسلام والمسلمین صالحی؛معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها،معاونین و کارکنان ستاد حضور داشتند و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین فقیهی تقدیر و قدردانی نمودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی؛معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها در این مراسم،حجت الاسلام والمسلمین فقیهی را شخصیتی شناخته شده در مجموعه نهاد توصیف کرد که سابقه طولانی در فعالیت های مختلف فرهنگی و حوزه زیارت دارد.

وی افزود:گزینه هایی برای ریاست مجموعه ستاد مطرح بود و این توفیق نصیب حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور شد که خدمتگزار زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع)باشند.ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان،امیدواریم کار با قوت بیشتری ادامه پیدا کند و در این مسیر از تجربیات ارزنده حجت الاسلام والمسلمین فقیهی در حوزه زیارت بهره برداری کنیم.

در ادامه،حجت الاسلام والمسلمین فقیهی از تمامی همکاران خود و معاونین ستاد قدردانی کرد و افزود:اگر ستاد در بیست دوره از اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات موفق عمل کرده است مرهون لطف و عنایت خدا و حضرت سیدالشهدا(ع)و همکاران مجموعه بوده و باید این حرکت فرهنگی با تمام قوت و تلاش روزافزون ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: توفیق خدمتگزاری به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) یک نعمت است و امیدوارم که قدر این توفیق را بدانیم.

وی افزود: سرمایه اخروی ما عشق و محبت به اهل بیت(علیهم السلام)است و ان شاءالله امسال سرآغازی برای بازگشایی مجدد سفرهای عمره باشد و بتوانیم در حوزه عمره و عتبات خدمتگزار زائرین دانشگاهی باشیم.

در ادامه این مراسم،حجت الاسلام والمسلمین صالحی با قرائت لوح تقدیر از طرف حجت الاسلام والمسلمین رستمی،از زحمات و فعالیت های حجت الاسلام والمسلمین فقیهی در دوره 13 ساله تقدیر و تشکر نمود.