ورود کاروان های دانشگاهی به کاظمین ادامه دارد

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ ۱۲:۰۵:۲۳

امیرمحمدپارسا؛نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در کاظمین گفت:ورود کاروان های دانشگاهی به شهر مقدس کاظمین ادامه دارد و زائرین دانشگاهی با استقبال عوامل ستاد،در هتل های در نظر گرفته شده استقرار پیدا می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،امیرمحمدپارسا؛نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در کاظمین گفت:ورود کاروان های دانشگاهی به شهر مقدس کاظمین ادامه دارد و زائرین دانشگاهی با استقبال عوامل ستاد،در هتل های در نظر گرفته شده استقرار پیدا می کنند.

امیرمحمد پارسا؛نماینده ستاد در کاظمین گفت: چهارمین شهر زیارتی عراق که مقصد کاروان های دانشگاهی است، شهر مقدس کاظمین است.کاروان های دانشگاهی به جهت زیارت امام کاظم و امام جواد (علیهما السلام) راهی کاظمین می شوند و یک شب را در این شهر مقدس اقامت دارند.

وی افزود:از برنامه های ستاد که با همکاری بعثه مقام معظم رهبری در شهر کاظمین برگزار می شود؛برنامه روایتگری است که توسط راوی بعثه برگزار می شود.هدف از برگزاری این مراسم آشنایی هر چه بیشتر زائرین با اهل بیت(ع) و معرفی بزرگان دین که در این شهر مقدس مدفون هستند می باشد.

پارسا گفت:از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای دانشگاهیان؛ برگزاری دعای کمیل و دعای توسل در مرقد سید رضی؛گردآورنده نهج البلاغه است.

در ادامه تصاویری از حضور دانشگاهیان در کاظمین را مشاهده می نمائید.