از ورود تا خروج کاروان های دانشگاهی از نجف اشرف/گزارش تصویری

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۱۱:۰۲:۴۶

بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از اول بهمن ماه سال ۹۷ آغاز شد و تا ۸ اردیبهشت ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از اول بهمن ماه سال 97 آغاز شد و تا 8 اردیبهشت ماه سال 98 ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش،تاکنون بیش از 300 کاروان دانشگاهی وارد نجف اشرف شده و سه شب را میهمان حضرت امیرالمومنین علی(ع) بوده اند.کاروان ها به دو شکل زمینی و هوایی وارد نجف اشرف می شوند.تعدادی از زائرین به صورت زمینی از مرزهای مهران،شلمچه و چزابه ابتدا به نجف اشرف مشرف می گردند.زائرین هوایی نیز یا به صورت مستقیم به نجف پرواز می کنند و در ابتدای سفر زائر این شهر مقدس هستند و یا اینکه پروازشان به مقصد شهر بغداد است که در این صورت پس از زیارت شهرهای مقدس کاظمین،سامراء و کربلا،وارد نجف اشرف خواهند شد.

کاروان های دانشگاهی در شهر مقدس نجف،علاوه بر زیارت بارگاه نورانی حضرت علی(ع)،در برنامه ویژه نجف شناسی در مرقد اثیب یمانی؛بازدید از بیت امام (ره) و مزار علامه امینی نیز شرکت می کنند.همچنین زیارت مساجد مقدس کوفه و سهله نیز از دیگر برنامه های حضور زائرین در نجف اشرف است.

ارسال نظر