با حضور ۴۵۰۰ نفر از زائرین ایرانی و دانشگاهیان؛
مراسم قرائت دعای ندبه و جشن میلاد امام زمان(عج) در مسجد سهله برگزار شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۳:۲۲:۴۷

همزمان با ولادت امام زمان (عج)، مراسم قرائت دعای پر فیض ندبه و جشن میلاد صاحب الزمان(عج) به همت بعثه مقام معظم رهبری در مسجد سهله نجف اشرف برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف، همزمان با ولادت امام زمان (عج) از ساعت 6:00 صبح مراسم قرائت دعای پر فیض ندبه و جشن میلاد صاحب الزمان(عج) به همت بعثه مقام معظم رهبری در مسجد سهله نجف اشرف برگزار گردید .

این مراسم که با حضور پر شور زائرین ایرانی همراه بود، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین کاردان؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف پیرامون میلاد با سعادت امام زمان (عج) و بحث انتظار آغاز گردید. در ادامه حجت الاسلام والمسلمین شیخ میثم تمار؛مداح و خطیب عراقی به قرائت دعای ندبه پرداخت.سپس مراسم مولودی خوانی با نوای آقای نظامی راد؛مداح بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد.

گفتنیست در این برنامه که با حضور کاروان های حاضر در نجف اشرف برگزار گردید؛مسئولیت انتظامات و خدمات رسانی به زائرین توسط تعدادی از دانشجویان اعزام شده از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان همراه بود. همچنین شایان ذکر است ، تعداد افراد حاضر در برنامه بالغ بر 4500 نفر زائر ایرانی تخمین زده شد .

در ادامه گزارش تصویری این مراسم را مشاهده می کنید:

ارسال نظر