مراسم قرائت دعای توسل با حضور زائرین دانشگاهی در شهر مقدس کاظمین برگزار شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ۱۰:۱۶:۴۶

امیرمحمد پارسا؛نماینده ستاد در کاظمین گفت:در دهمین روز ماه مبارک شعبان و همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع)،مراسم قرائت دعای توسل با حضور زائرین دانشگاهی در مرقد سید مرتضی در شهر مقدس کاظمین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،امیرمحمد پارسا؛نماینده ستاد در کاظمین گفت:در دهمین روز ماه مبارک شعبان و همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع)، مراسم قرائت دعای توسل سه شنبه 27 فروردین ماه با حضور زائرین دانشگاهی در مرقد سید مرتضی در شهر مقدس کاظمین برگزار شد.

پارسا گفت: در این مراسم کاروان های دانشگاهی حاضر در شهر مقدس کاظمین با حضور در مرقد سید مرتضی دعای توسل را به همراه روحانی کاروان خود قرائت نمودند. همچنین پیرامون شخصیت سید رضی و سید مرتضی نکات ارزنده ای توسط روحانیون کاروان ها برای زائرین دانشگاهی بیان شد.

نماینده ستاد در کاظمین گفت:همزمان با ایام مبارک ماه شعبان ورود و خروج زائرین دانشگاهی به شهر مقدس کاظمین ادامه دارد و زائرین دانشگاهی در این شهر مقدس علاوه بر زیارت امامین جوادین(علیهما السلام)در برنامه روایتگری که توسط راوی بعثه مقام معظم رهبری برگزار می شود نیز شرکت می کنند.

گفتنی است؛دعای توسل را علامه مجلسی در بحارالانوار آورده است و می فرماید این دعا را محمد بن بابویه از ائمه (ع) روایت کرده و من آن را برای هر چیز خواندم فورا اجابت شد. مفاد دعای توسّل، دعا و درخواست حاجت از درگاه خداوند است؛ با این ویژگی که هنگام دعا، خدا را به حق اولیا و آبرومندان درگاهش قسم می دهیم و از او می خواهیم که به حق آنان، حاجت و دعای ما را برآورده سازد.

ارسال نظر