تجدید دیدار زائران عتبات دانشگاهیان در اردوی پس از سفر به شهر مقدس قم

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۰۹:۲۲:۲۷

از جمله برنامه هایی که ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ، پس از سفر عتبات، ویژه کاروان های دانشگاهی تدارک دیده است ، اردوی زیارتی آموزشی به شهر مقدس قم و جمکران می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک ، از جمله برنامه هایی که ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ، پس از سفر عتبات، ویژه کاروان های دانشگاهی تدارک دیده است ، اردوی زیارتی آموزشی به شهر مقدس قم و جمکران می باشد.

این سفر که در راستای تجدید دیدار زائران دانشگاهی و تداوم حس و حال زیارت عتبات برای دانشگاهیان برنامه ریزی شده، بسیار مورد استقبال زائران قرار گرفته است.

بنابراین گزارش در این اردوی دو روزه، دانشگاهیان علاوه بر زیارت حضرت معصومه (سلام الله علیها ) و مسجد مقدس جمکران ، در کلاس های آموزشی ستاد ، بازدید از بیت حضرت معصومه(س) در قم ، منزل امام خمینی(ره) در قم ، دیداراز گلزار شهدای قم همراه با روایتگر بعثه مقام معظم رهبری ، زیارت چهل اختران و مرقد فرزند بلافصل امام موسی کاظم (موسی مبرقع ) ، دیدار با آیت الله جوادی آملی و بازدید از کوه خضر نبی انجام می دهند .

در این برنامه که پس از سفرعتبات و با اعلام تمایل اعضای کاروان تدارک دیده می شود، مدیر کاروان پس از هماهنگی با عوامل ستاد ، همراه با اعضای کاروان در تاریخ معینی عازم شهر مقدس قم می شود .

گفتنیست؛ این سفر زیارتی ویژه کاروان های دانشگاهی است که هزینه اسکان و پذیرایی با ستاد است و فقط زائرین هزینه ایاب و ذهاب را می پردازند.

همچنین قابل ذکر است؛ جهت هماهنگی و رزور نوبت ، حداقل تعداد زائرین کاروان 20 نفر می باشد.در ادامه تصاویری از برنامه اردوی پس از سفر را مشاهده خواهید کرد.

ارسال نظر