مسئول جدید بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف از هتل استقرار دانشگاهیان بازدید کرد

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۰۹:۰۳:۲۱

حجت الاسلام والمسلمین حسین کاردان ؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف از هتل محل استقرار زائرین دانشگاهی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف ؛ شب گذشته حجت الاسلام والمسلمین حسین کاردان ؛  مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف به منظور بازدید از هتل ام القری و همچنین بررسی وضعیت زائرین دانشگاهی همراه با جمعی از مسئولین بعثه مقام معظم رهبری در این هتل حاضر شد و مورد استقبال حاج علی اکبری؛ نماینده ستاد در نجف اشرف قرار گرفت.

در این بازدید،مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف به بررسی کیفیت و نحوه ارائه خدمات رفاهی به زائرین دانشگاهی پرداخت و سپس از بخش های مختلف هتل ، آشپرخانه و سالن های غذاخوری بازدید به عمل آورد.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین کاردان با حضور در جمع دانشجویان و زائرین دانشگاهی با آنها گفتگو کرد و در خصوص کیفیت خدمات و برنامه های اجرا شده ویژه دانشگاهیان با آنها به گفتگو پرداخت.

مدیران و روحانیون کاروان های دانشگاهی نیز مواردی را با حجت الاسلام والمسلمین کاردان مطرح و از تلاش های ارزنده بعثه مقام معظم رهبری در تقویت و تعمیق برنامه های فرهنگی ویژه زائرین دانشگاهی در نجف اشرف تقدیر و تشکر کردند.

در پایان این دیدار حاج علی اکبری؛ نماینده ستاد ضمن تشکر از بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف به جهت همکاری با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی ویژه کاروان های دانشگاهی ، به ارائه گزارش کوتاهی از اعزام کاروان ها دربیستمین دوره عتبات دانشگاهیان ، وضعیت موجود هتل های دانشگاهی و قدردانی ویژه از عوامل ثابت ایرانی و عراقی حاضر در هتل پرداخت .

گفتنی است؛اين هتل‌ها براساس امکانات موجود در عراق، از بهترین هتل های موجود انتخاب شده و در درجه یک الف عراق رده بندي شده اند .

ارسال نظر